22 februarie 2009

Comedie adevărată...

Zilele trecute mă simţeam aşa de plictisită, încât nu aveam chef de nimic ..şi chiar credeam că nu o să găsesc nimic interesant de făcut, care să mă scoată din starea aia.. cred că era de la vreme.. sunt ca un barometru.. dacă snt botoasă, îmbufnată, supărată, etc... înseamnă că plouă, ninge, tună, fulgeră, sau e viscol, furtună, tornadă, uragan...
Şi, cum stăteam eu acasă în faţa monitorului.. ce-mi trece prin minte.. să deschid odc-u şi să caut nişte episoade din VIAŢA CU LOUIE, ca să mă mai destind puţin şi să mai uit de supărări şi de vremea de afară... aşa că.. am downloadat toată seria din VIAŢA CU LOUIE şi m-am pus pe vizionat.. şi pot spune că am râs cu lacrimi, cum n-am mai făcut-o de mult, urmărind o emisiune, un serial sau un film la TV sau la calculator.. şi starea mea de spirit s-a îmbunătăţit simţitor..

Despre VIAŢA CU LOUIE am de spus doar atât: comedie americană de calitate. Serialul ăsta de desene animate este cel mai bun pe care l-am văzut vreodată.. şi ţin minte că îl urmăream cu plăcere şi când era difuzat pe Fox Kids acum câţiva ani.. şi mi-am dat seama că, indiferent de vârstă, te face să te simţi extraordinar. Episoadele mele preferate sunt "Dureri, seminţe şi injecţii anti-alergice", în care Louie face alergie la mâncare în urma unei cine alături de părinţi într-un restaurant chinezesc (unde Andy Anderson nu ezită să faca show), "Iernile în Cedar Knoll, Wisconsin" cu celebrul Carnaval al Iernii, "Opera domnului Anderson", episod în care Louie decide să se alăture corului şcolii şi să-i arate lui Jenny că e mai tare ca Sean la cântat, lucru care nu se dovedeşte a fi aşa.. în sfârşit.. cântecul de la final face toate milioanele ... si, bineînţeles, last but definitely not least, episodul "În spatele oricărui antrenor bun", în care este povestit campionatul de baseball, când Louie "Scumpete" face parte din echipă şi încearcă să câştige alături de ceilalţi.. bineînţeles, antrenorul nu-l slăbeşte deloc.. cu prea binecunoscuta replică "Fă 3 ture, Anderson!"

http://www.youtube.com/watch?v=a8h7eSDSqMw

http://www.youtube.com/watch?v=5eC5lMiZRMM

http://www.youtube.com/watch?v=21cOnmKmWNM

http://www.youtube.com/watch?v=Mr6F8lElyzg


2 comentarii:

  1. Mama..muream dupa Louie..si Capitanul Jack...era genial Fox Kids cand eram de varsta respectiva..acum rahat..Au trecut pe Jetix care mi se pare absolut kitschos..cu toti japonezii lui peste prajit..pacat.."Viata cu Louie" a devenit un subiect de discutie si un spargator de gheata general.

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de comedii va recomand sa descracati si sa vizionati cele mai noi filme de comedie pe
    http://filme-gratis-2009.blogspot.com
    Salutare !

    RăspundețiȘtergere