09 martie 2010

Piesă pentru ea


Uneori stau şi mă gândesc

Cum aş putea vreodată să îţi mulţumesc
Pentru clipele petrecute împreună
Mi-ai dat soarele, mi-ai dat şi furtună...
Şi pentru asta îţi sunt recunoscătoare
M-ai învăţat cum să devin învingătoare.
Când sunt cu tine totul este mai uşor
Sunt fericită când îţi aud vocea în telefon...
Când te sun mereu, fie noapte sau zi
Ca să-ţi mai spun cine ştie ce prostii,
Sau să ieşim afară la "o gură de aer"
Să mai facem mişto de câte un fraier.
Pentru asta ştii cât de mult te iubesc
Şi nu sunt doar cuvinte pe care le rostesc,
Sunt părţi din suflet, versuri dedicate ţie
Pe care pixu' singur le scrie pe o foaie de hârtie.

Îţi mulţumesc pentru tot ce ai făcut,
Mi-ai dat putere să devin cine acum sunt.
Ai fost lângă mine când toţi m-au părăsit
Şi o nouă speranţă în suflet mi-a încolţit.

Mi-ai oferit un umăr pe care să plâng
Aşa mi-am dat seama că pot fi de neînfrânt
Cu tine am reuşit să trec peste toate,
M-ai ridicat când credeam că nu se mai poate.
Acum roata s-a întors vezi bine
Şi-a venit rândul meu să am grijă de tine
Orice s-ar întâmpla, ai sprijinul meu
Voi fi lângă tine şi la bine, şi la greu.
Problemele împreună le vom rezolva,
Sună-mă când vrei să vorbeşti cu cineva.
Vreau să-ţi arăt că unde-s doi puterea creşte
Şi că nimeni şi nimic pe noi nu ne opreşte.
Lasă-n urmă amintirile şi trecutul
Ştii bine că vor dispărea cu timpul.
Prezentul şi viitorul contează acum
Sunt fericită că mergem pe acelaşi drum.

Îţi mulţumesc pentru tot ce ai făcut,
Mi-ai dat putere să devin cine acum sunt.
Ai fost lângă mine când toţi m-au părăsit
Şi o nouă speranţă în suflet mi-a încolţit.


2 comentarii:

  1. Ce chestii tari scrii in ultima vreme. Bag seama ca te-ai prins si tu ca te cam pricepi si incepe sa-ti placa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ma pricep sau nu, asta trebuie s-o spuna criticii :p
    Si da, incepe sa-mi placa sa scriu versuri... e un mod de a ma descarca si un exercitiu mintal :D

    RăspundețiȘtergere