14 octombrie 2010

O mie de gânduri


E ciudat cum mă gândesc mereu numai la trecut
Şi-mi aduc aminte cât de mult m-a durut
Într-un fel mi-e teamă de un nou început
Dar vreau să reuşesc să scap de acest scut
Ştiu că sunt extrem de dificilă, mulţi mi-au spus
Dar sentimentele pentru tine nu sunt de ascuns
Poate crezi că joc vreun rol, poate crezi că mint
Dar aşa sunt eu, nu ştiu să arăt ceea ce simt.
Mi-aş dori câteodată să mă las dusă de val
Dar vântul mă sperie şi ajung din nou la mal.
Mă contrazic adeseori, tu ştii bine ce spun
Sunt fericită că ai ales să mergem pe acelaşi drum
Şi chiar dacă ştii că inima mea a fost făcută scrum
Îţi spun că nu m-am simţit niciodată mai bine ca acum.

Şi ce dacă plouă afară? Şi ce dacă e înnorat?
Nu-mi pasă că e frig şi că de mult s-a înnoptat
Sunt fericită că eşti lângă mine, doar asta contează
E un sentiment frumos la care alţii doar visează.

Îmi este greu, dar vreau să cred că totul va fi bine,
Că atunci când o să am nevoie, tu vei fi lângă mine.
Ştiu că nu va fi soare mereu, vor mai fi şi ploi
Dar vom reuşi să le învingem luptând amândoi
Încă mă întreb dacă eşti băiatul pe care mi-l doresc
Iar răspunsul îl găsesc în ochii tăi când te privesc.
Ai făcut imposibilul să devină deodată posibil
Şi aproape ai cucerit un suflet atât de insensibil
N-am crezut că pot spune vreodată aşa ceva
Dar n-aş putea niciodată să te schimb cu altcineva
Îţi mulţumesc că nu te-ai ascuns şi că mi-ai arătat
De la bun început cine eşti cu adevărat
E uimitor, nu pot să-mi dau seama cum reuşeşti
Să mă iubeşti, în viaţa ta să mă primeşti.

Şi ce dacă plouă afară? Şi ce dacă e înnorat?
Nu-mi pasă că e frig şi că de mult s-a înnoptat
Sunt fericită că eşti lângă mine, doar asta contează
E un sentiment frumos la care alţii doar visează.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu