23 ianuarie 2011

Dragostea durează 3 ani


Câteva citate extrase dintr-una din cărţile mele preferate, "Dragostea durează 3 ani" scrisă de Frederic Beigbeder


În primul an spui: "Dacă mă părăseşti, mă sinucid!"
În al doilea an spui: "Dacă mă părăseşti, o să sufăr, dar o să-mi treacă!"
În al treilea an spui: "Dacă mă părăseşti, desfac o sticlă de şampanie!"

Dragostea este o emisie de scurtă durată de dopamină, noradrenalină, prolactină, luliberină şi ocitocină. O mică moleculă, feniletilamina (FEA) declanşează senzaţii de veselie, de exaltare, de euforie. Când te îndrăgosteşti la prima vedere înseamnă că neuronii din sistemul limbic îţi sunt saturaţi cu FEA. Tandreţea nu înseamnă altceva decât endorfine.

Reţetă pentru ameliorarea situaţiei:
1. Fericirea NU există
2. Dragostea este IMPOSIBILĂ
3. NIMIC nu este grav

Nu o să mă satur în veci! Când îmi place un băiat, vreau să mă îndrăgostesc de el. Când sunt îndrăgostită de el, vreau să-l sărut. Când îl sărut, vreau să mă culc cu el. Când mă culc cu el, vreau să trăim împreună într-un apartament mobilat. Când trăim împreună într-un apartament mobilat, vreau să ne căsătorim. După ce ne căsătorim, întâlnesc alt băiat care îmi place.

Dragostea cea mai puternică este cea neîmpărtăşită. Aş fi preferat să nu ştiu, dar asta e realitatea. Nimic nu e mai rău decât să iubeşti pe cineva care nu te iubeşte. Şi, în acelaşi timp, este cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat vreodată. Să iubeşti pe cineva care te iubeşte este narcisism. Să iubeşti pe cineva care nu te iubeşte, asta da.. e dragoste!

6 comentarii:

  1. Ţin să-l contrazic pe scriitor/scriitoare: nu dragostea durează 3 ani, ci iluzia de dragoste, poţi înţelege mai bine la ce mă refer în http://alterdana.blogspot.com/2010/12/wish-you-were.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand vad atatea substante ma gandesc ca, de fapt, suntem niste drogati ordinari toti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci este o carte. Si din cate citesc aici este o carte chiar interesanta <3333

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta perceptia ta:))...adevaru' e ca atunci cand iti pica pe cineva si acel cineva te ignora, te incapatanezi si mai tare:))...salutari:)

    RăspundețiȘtergere