26 martie 2009

Sentimente neîmpărtăşite

Aş vrea să fiu picătura ce paharu-l umple
Aş vrea să fiu mireasma alor tale tâmple
Aş vrea să fiu culoarea ochilor tăi blânzi
Aş vrea să fiu şi gândul la care tu surâzi

Aş vrea să fiu ploaie vara şi soare iarna
Să fiu aceea-n care-ţi găseşti alinarea
Aş vrea să fiu o întrebare, iar tu să mă răspunzi
Aş vrea să fiu adevărul de care te ascunzi

Aş vrea să fiu căldură, să-ţi simt trupul rece
Să fiu şi vântul serii ce prin păr îţi trece
Aş vrea să fiu şi începutul fiecărui pas
Aş vrea să fiu minutele ce le numeri pe ceas

Aş vrea să fiu un parfum, să pot muri pe tine
Aş vrea să fiu şi umbra ce apare atunci când noaptea vine
Să fiu o pernă şi să mă strângi la piept
Aş vrea să fiu o pătură, şi-n pat să te aştept

Aş vrea să fiu coşmarul tău, să mă transform în vis
Să fiu cea de la-nceput, cum ţi-am promis
Aş vrea să fiu şi un oracol, ca să-mi prevăd soarta
Aş vrea să fiu numai tăcere ca să-mi auzi şoapta

Aş vrea să fiu şi un martir, iar tu să îmi fii ţara
Să fiu şi cea care-ţi luminează seara
Aş vrea să fiu medalionul ce-l porţi la gât mereu
Aş vrea să fiu imaginea de care te desprinzi cu greu

Aş vrea să fiu o carte, să mă răsfoieşti cu drag
Să fiu şi cadoul ce tot timpul ţi-e pe plac
Aş vrea să fiu o datorie, să mă ceri cu dobândă
Aş vrea să fiu şansa cea mare şi sorţi de izbândă

Aş vrea să fiu o visătoare şi să trăiesc din iluzii
Să fiu cea care oferă tot, iar tu să tragi concluzii
Aş vrea să fiu doar adevărul, iar tu să mă descoperi
Aş vrea să fiu şi tot trecutul pe care îl acoperi

Aş vrea să fiu şi răsărit, să te trezeşti cu mine
Să fiu şi soarele ce se arată în zilele senine
Aş vrea să fiu un labirint, iar tu să-l desluşeşti
Aş vrea să fiu nevinovată, să-mi spui că mă iubeşti

Aş vrea să fiu câştigătoare şi să am un atu
Să fiu toate-ntr-una, iar apoi să fiu doar tu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu