05 iulie 2010

Încă un stres şi gata


Proaspăt scăpată de febra bacului, încep să mă refac cât de cât. Mai ales după ce am văzut rezultatele, am avut oarecum un şoc. E de bine, nu vă speriaţi. Chiar am luat mai mult decât mă aşteptam şi chiar sunt foarte fericită şi totodată mulţumită de mine însămi. Am realizat că nu încetez să mă uimesc.

Şi, cum o să mai dureze ceva timp până scap şi de admitere, şi până o să-mi (re)vină inspiraţia, vă las să ascultaţi o piesă a Aliciei Keys, care mie una îmi place la nebunie, mai ales varianta remixată, pe care o găsiţi un pic mai jos.

În rest, toate bune şi frumoase! Să auzim numai de bine! V-am pupat!



5 comentarii:

  1. Cat de tare e remixul asta! Bine, nu mai tare ca insasi Alicia. Te-am intrebat la mine pe blog, te intreb si aici, ca nu ma las, la ce facultate vrei sa dai?

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai intrebat la tine pe blog? :))) Eu tin minte ca te-am intrebat la ce facultate esti tu si nu mi-ai raspuns :)))
    In fine.. pai initial vroiam sa dau la Universitate la Turism.. acu m-am razgandit.. vreau la Limbi Straine.. si mi-a mai venit o idee sa dau si la ASE la Management Administratie Publica..
    Acu sa vad ce iese :)) Ce bafta o sa am.. Doamne ajuta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bune alegeri,mai ai un hop (admiterea) si ai scapat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey, nu am mai intrat de foarte mult timp pe internet...
    la fel de ocupat, dar cu munca la mine...
    Felicitari pentru bac, si succes in continuare la facultate, licenta, master etc. :)

    te pup!
    Valy.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi frumos, Vali :*
    Sa dea Dumnezeu sa trec cu bine de toate :)
    Abia astept sa scap ;))

    RăspundețiȘtergere