13 noiembrie 2010

Bărbaţii şi avioanele


Bărbatul până în 20 de ani: Avionul de hârtie
Numai zboruri rapide, pe distanţe scurte şi de foarte scurtă durată

Bărbatul între 20 şi 30 de ani: Avionul de vânătoare
Întotdeauna la post, 7 zile pe săptămână, 24 ore pe zi. Atacă orice obiectiv. Capabil să execute diferite misiuni, chiar şi atunci când există un interval foarte scurt de timp între acestea.

Bărbatul între 30 şi 40 de ani: Aeronava comercială
Menţine orare regulate. Destinaţii destul de cunoscute şi de rutină. Zborurile ies întotdeauna la ora prevăzută, dar mai necesită mutări şi adaptări care irită clienţii.

Bărbatul între 40 şi 50 de ani: Aeronava comercială pentru zboruri internaţionale
Funcţionează la orele de lux. Destinaţii de nivel înalt cu rare abateri. Clientela soseşte cu mari speranţe, la sfârşit iese obosită, dar satisfăcută

Bărbatul între 50 şi 60 de ani: Aeronava cargo
Pregătiri intense şi multă muncă înainte de decolare. Odată ajuns în aer, manevrează lent şi oferă foarte puţin confort în timpul zborului. Clientela este compusă din bagaje şi tot felul de vechituri.

Bărbatul între 60 şi 70 de ani: Deltaplan
Necesită condiţii externe excepţionale pentru a-şi lua zborul, de o muncă teribilă pentru a decola, iar după aceea evită manevrele bruşte pentru a nu se prăbuşi înainte de vreme. După aterizare, demontează şi strânge tot echipamentul.

Bărbatul între 70 şi 80 de ani: Planor
Zboară uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor este extrem de limitat. Odată ajuns la sol, are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.

Bărbatul după 80 de ani: Aeromodel
Este doar decorativ, de funcţional nici nu se mai pune problema

3 comentarii: