26 mai 2009

Jurnalul unui turist - Vacanţă în Australia (part I)

Următoarele întrebări provin de la un potenţial turist care a avut plăcerea să călătoarească în această ţară-continent aflată la celălalt capăt al lumii. Aceste întrebări au fost postate pe blog-ul Fabuloasei, iar răspunsurile sunt cele oferite în realitate de către aceeaşi persoană, care are în mod evident, simţul umorului. Cum cine? EU, căscatule!

Î: Bate vreodată vântul în Australia? Nu am văzut niciodată la tembelizor că ar ploua, deci cum cresc buruienile?
R: Importăm toate "buruienile" aşa cum le numiţi dvs gata crescute, iar după aceea doar stăm prin preajmă şi le privim cum îşi dau duhul

Î: Voi putea vedea vreodată canguri pe stradă?
R: Desigur, şi chiar foarte clar... depinde doar de cât alcool veţi bea

Î: Aş vrea să merg pe jos de la Perth la Sydney. Pot urma şinele de cale ferată?
R: Sigur că puteţi. Sunt numai 5000 km distanţă între cele două oraşe şi întreg drumul este numai deşert. Sfatul meu: luaţi multă apă cu dvs!

Î: Îmi puteţi da câteva informaţii despre cursele de hipopotami din Australia?
R: A-FRI-CA este continentul acela în formă de triunghi din sudul Europei. A-US-TRA-LI-A este insula aceea mare din mijlocul Pacificului care nu are... sau mai bine nu! Sigur, hipootamii se întrec în fiecare marţi noapte în Kings Cross. Veniţi dezbrăcat!

Î: Pot aduce tacâmuri în Australia?
R: De ce? Folosiţi-vă degetele, cum facem şi noi!

Î: Îmi puteţi trimite programul "Corului de Băieţi de la Viena" (Vienna Boys Choir)?
R: Austria este ţara aceea micuţă, învecinată cu Germania, a cărei... sau mai bine nu! Sigur, Vienna Boys Choir cântă în fiecare marţi noapte în Kings Cross, după cursa de hipopotami. Veniţi dezbrăcat!

Î: Am o întrebare despre un animal faimos în Australia, dar i-am uitat numele. Este un fel de urs care trăieşti în copaci.
R: Se numeşte urs căzător (Drop Bear). I se spune aşa deoarece pică din arborii de cauciuc şi mănancă creierul oricui trece pe sub aceştia. Îl puteţi speria stropindu-vă cu urină umană înainte de a ieşi la plimbare


Un comentariu:

  1. Prietenu.Tau.Imaginar.21 iunie 2009 la 18:30

    Mda.. imi aduc aminte de parca ar fi fost ieri :) ne-am distrat al naibii de bine :) urmatoarea oprire.. Bora Bora :)

    RăspundețiȘtergere