31 mai 2009

Scrisoare de divorţ

Dragă soţule,

Îţi scriu această scrisoare deoarece vreau să te părăsesc pentru totdeauna. Am fost o soţie bună pentru tine (cred eu!) timp de 7 ani şi nu am nimic să-mi reproşez.
Ultimele două săptămâni au fost iadul pe pământ. Şeful tău m-a sunat să-mi spună că ţi-ai dat demisia, iar asta a fost picătura care a umplut paharul. Săptămâna trecută ai venit acasă şi nu ai observat că mi-am aranjat părul şi unghiile, ţi-am gătit mâncarea ta preferată şi am purtat chiar şi o rochie nouă din satin. Tu ai venit acasă şi ai mâncat în 2 minute, apoi te-ai dus direct la culcare, după ce te-ai uitat la meci.
Nu-mi mai spui că mă iubeşti, nu mă mai atingi... Ori mă înşeli, ori nu mă mai iubeşti... Indiferent care din aceste două lucruri s-au întâmplat, te anunţ că PLEC!

Cu drag,
iubita ta fostă soţie

PS: Dacă încerci să mă găseşti, mai bine renunţă! Fratele tău şi cu mine ne mutăm în West Virginia! Să ai o viaţă minunată!



Dragă fostă soţie,

Interesantă scrisoarea ta. E adevărat că am fost căsătoriţi timp de 7 ani, însă faptul că "ai fost o soţie bună" e mult prea departe de adevăr.
Vizionez meciuri atât de mult fiindcă m-am cam săturat să mă cicăleşti. Îmi pare rău că n-a mers. Ba da, am observat că te-ai tuns aproape zero săptămâna trecută, însă primul lucru care mi-a venit în minte a fost: "Arăţi ca un bărbat!" Mama mi-a spus că mai bine nu spun nimic decât să spun ceva urât.
Când mi-ai gătit "mâncarea preferată", probabil m-ai confundat cu fratele meu, pentru că eu nu mai mănânc porc de 7 ani. Am plecat direct la culcare după meci fiindcă am văzut eticheta cu preţul care atârna încă de rochia ta cea nouă din satin. M-am întrebat dacă a fost o coincidenţă faptul că fratele meu a împrumutat de la mine 100$ dimineaţă, iar preţul rochiei tale de satin era de 99,90$
După toate astea, încă te mai iubeam şi simţeam că pot face ceva ca lucrurile să meargă între noi. Aşa că, atunci când am aflat că am câştigat la loto 10.000.000$ mi-am dat demisia şi am cumpărat pentru noi două bilete în Jamaica. Dar când am ajuns acasă, tu deja plecaseşi. Cred că totul se întâmplă cu un motiv pe lumea asta. Sper că o să ai viaţa pe care ţi-ai dorit-o întotdeauna!
Avocatul meu mi-a spus că, având în vedere scrisoarea ta, nu vei vedea un cent de la mine! Aşa că ai grijă!

Cu bine,
fostul tău soţ

PS: Nu ştiu dacă ţi-am spus vreodată, dar Karl (fratele meu) a fost înainte Karla. Sper că asta nu e o problemă pentru tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu