20 noiembrie 2011

Nebunie de sezon !?


Suntem abia la mijlocul lunii noiembrie, mai exact pe 20. Cel puţin aşa arată calendarul meu, poate şi al vostru, mai mult ca sigur nu şi al celor care au decis să înceapă decorarea centrelor comerciale cu brazi împodobiţi, instalaţii cu sute de mii de luminiţe, precum şi introducerea ofertelor de Crăciun în magazine.

Nu mă înţelegeţi greşit, chiar îmi place Crăciunul, e sărbătoarea mea preferată din tot anul ...dar... parcă e prea de tot. Oameni buni, mai e o lună până la Crăciun, aveaţi tot timpul din lume să exageraţi cu decoraţiunile şi cu ofertele promoţionale. De ce aţi început cu o lună înainte?? Oare credeţi că o să atingeţi pragul de vânzări super-mega exagerate? Poate că da... sau poate că nu... sau poate nu ştiu, la urma urmei cine sunt eu să-mi dau cu părerea la tehnicile de marketing? Nici măcar nu sunt studentă la marketing. În fine...

Nu ştiu ce spuneţi voi, dar mie mi se pare ridicolă toată povestea asta. Şi până pe 25 decembrie, mai mult ca sigur toţi o să fim sătuli de luminiţe, globuleţe, Moş Crăciuni şi brazi împodobiţi. De ce să nu ne bucurăm de această sărbătoare aşa cum se cuvine? Adică atunci când e vremea ei, nu cu o lună înainte. Care mai e farmecu' să vezi la orice pas atâtea decoraţiuni şi să te gândeşti: "Mă, nene, s-a mutat Crăciunu'? Scrie în calendar că va fi mai devreme anu' ăsta? Parcă doar Paştele era sărbătoare 'mutabilă' ..."


Un comentariu:

  1. La anu' - daca om mai trai - or sa inceapa cu promotiile de Craciun de prin iulie.

    RăspundețiȘtergere