26 noiembrie 2011

Noile statusuri de Yahoo Messenger


MOLDOVA:
Cari dai o beri? (online)
Biau (busy)
Biau di rup la “Mat“ (stepped out)
Suntiem la chioşc… să biem (be right back)
Sunt sub masă/ dupi casă (not at my desk)
Cari dai beep cu secret ai? (on the phone)
Citesc eticheti/ Mă doari capu’ (invisible to everyone)
Comă alcoolică (offline)

POLIŢIENESC:
Raportez (online)
Fac proces verbal (busy)
Trecut la rutieră (stepped out)
Îl bat p-ăsta şi vin (be right back)
Duc plicu’ acasă (not at my desk)
Scuze şefu’, nu ştiam! Gata, l-am iertat… (on the phone)
“La bibliotecă” (invisible to everyone)
Căzut la datorie (offline)

EMO:
True (online)
Mănânc şi plâng (busy)
Prospectez lumea, de pe acoperiş (stepped out)
Cumpăr lame (be right back)
Probez noile insigne (not at my desk)
Nu am chef să vorbesc cu nimeni (on the phone)
Wishful thinking (invisible to everyone)
Cadeeeee! Emo down. (offline)

RURAL:
Pe prispă (online)
Sunt la prăşit lol (busy)
Plecat la oraş (stepped out)
Îmi bat nevasta (be right back)
Ieşit la poartă (not at my desk)
Mi-am luat mobil (on the phone)
Sunt cu vicleşug (invisible to everyone)
Doborât de băutură (offline)

ECUMENIC:
Spovediţi-vă! (online)
Bag mătănii/ Trag clopotul (busy)
După anafură sau înmormântare (stepped out)
Degust împărtăşania (be right back)
La nunţi/botezuri/cumetrii (not at my desk)
Bat toaca, dă buzz! (on the phone)
Îmbrăcat civil (invisible to everyone)
Sunt la mama dracu’ (offline)

MANELIŞTI:
Pe turbosistem (available)
Număr bani (busy)
La Miss Piranda (stepped out)
Întorc caseta şi vin (be right back)
Îmi aştept dedicaţia pe Taraf (not at my desk)
Ascult muzică la telefon (on the phone)
Duşmanii pândeşte (invisible to everyone)
Plâng şi blestem (offline)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu