14 iunie 2009

Ce înseamnă să fii puternic?

Sunt sigură că mulţi dintre voi şi-au pus măcar o dată întrebarea asta. Chiar şi eu. Şi chiar mă gândeam la adevăratul sens pe care îl are acest cuvânt... puternic. Să fii puternic înseamnă oare să poţi să baţi pe oricine, să poţi să te iei de oricine, să poţi să calci în picioare pe oricine fără să-ţi pese de ce va urma? Posibil. Şi asta ar fi o explicaţie. Dar eu nu mă gândeam la puterea fizică, ci la cea spirituală, pe care o simţim sau o avem în sufletul nostru. Ceea ce putem să facem cu adevărat. Ca să fii puternic, nu trebuie să te iei la întrecere cu toţi prietenii tăi să vezi care dintre voi dă mai multe goluri, care poate să bea mai mult, care poate să mănânce mai mult, care poate să ridice nu ştiu ce greutate sau care poate să se enerveze mai tare şi să-i rupă mufa altuia până îl bagă în spital.
Apropo de asta.. când am ajuns aseară acasă, l-am găsit pe tata în sufragerie, uitându-se la meci.. cică era Cupa României.. şi un suporter ajunsese în teren să se ia la bătaie cu nu ştiu cine. Şi bodyguarzii se chinuiau să-l ţină în frâu. El aşa îşi măsoară puterea: sărind la bătaie pe teren aşa degeaba. Din câte ştiam eu, suporterii se duc pe stadion să-şi susţină echipa, că doar d-aia se numesc suporteri, nu să se ia la bătaie cu cei care susţin echipa adversă.. la urma urmei e doar un joc.. nu înţeleg de ce trebuie să se ducă acolo să-şi umfle ochii pentru cine ştie ce prostii. Hmm.. n-am înţeles niciodată chestia asta.. dar încerc să trec peste şi să nu mă gândesc prea mult la lucruri inutile..

Tot ce vroiam să aflu.. este ce înseamnă să fii puternic? În sensul celălalt al cuvântului.. şi chiar am găsit câteva explicaţii.. Dacă mai ştiţi si voi altele, chiar vă rog să mi le împărtăşiţi.

A fi puternic înseamnă să taci atunci când cel mai corect ar fi să... spui la toţi neliniştea ta
A fi puternic
înseamnă să consolezi pe cineva când cel care are nevoie de consolare eşti chiar... tu
A fi puternic
înseamnă să iubeşti pe cineva... în linişte
A fi puternic înseamnă să ai încredere în cineva care pare a nu fi ...de încredere
A fi puternic înseamnă să radiezi de fericire atunci când ...eşti trist
A fi puternic
înseamnă să ierţi pe cineva care... nu merită iertare
A fi puternic
înseamnă să aştepţi atunci când... crezi că nu mai există nicio speranţă
A fi puternic
înseamnă să rămâi calm... într-un moment de disperare
A fi puternic
înseamnă să arăţi bucurie chiar dacă... tu nu o simţi
A fi puternic
înseamnă să zâmbeşti atunci când... vrei să plângi
A fi puternic
înseamnă să faci pe cineva fericit chiar dacă... tu ai inima frântă

PS: De aceea, chiar dacă viaţa pare destul de dură şi dificilă, a iubi înseamnă a fi puternic!

Un comentariu:

  1. te-a lovit melancolia? :D las mey :-j stai linistita k totu-i trecator.. n-are rost sa-ti pierzi timpu cu cine stie ce prostii sau sa-ti para rau pentru cine stie ce lucru..

    JUST LIVE YOUR LIFE AND HAVE NO REGRETS !!!

    RăspundețiȘtergere