17 iunie 2009

Ziua de examen a unui elev/student

Că tot se apropie BAC-u, m-am gândit să postez şi eu aici programul unui elev care tocmai se pregăteşte să-şi dea examenu.. valabil şi pentru studenţi.. că şi ei sunt în sesiune.. După cum bine ştim cu toţii, perioada examenelor este una foarte, dacă nu extrem de stresantă (pentru unii!!). Aşa că m-am gândit să vă fac tranziţia mai uşoară.. că na, doar nu fiecare elev şi student din lumea asta n-o să mai mănânce, n-o să se mai distreze, şi o să se închidă în casă pentru câteva zile/săptămâni ca să înveţe pentru un examen stupid, pe care oricum îl ia şi fără să se mai streseze atât.

cu o seară înainte de examen - La naiba, e 01:00 şi eu nu sunt în pat, iar o să trag mâine de mine să mă trezesc.. şi tot n-am reuşit să reţin prostia aia de comentariu (pe care de altfel, nici n-am avut curiozitatea sau bunăvoinţa să-l citesc) ..eh, asta e, Dumnezeu cu mila!
ora 02:00 - Sunt în pat, mă chinui să adorm.. de obicei, pe la 4 dimineaţa ajungeam să mă culc, da na.. mâine am examen.. cică!
ora 06:00 - Ţrrr! Ah la draq să mă ia.. mai bine îl aruncam pe geam.. ceas afurisit.. uite cum îmi strică el somnu.. opa! trezirea, conştientizarea situaţiei critice.. am examen! palpitaţii, gaze stomacale, etc... poate merge ceva yoga.. sau mai bine nu!
ora 06:15 - Pregătirea mapei: rezumate, copiuţe, pixuri, coli
ora 06:30 - Realizarea inutilităţii mapei "stufoase". Reorganizarea mapei: 3 coli A4 + pix
ora 06:40 - Plecarea conform orarului pentru a prinde un "loc bun, first class"
ora 07:15 - Intrarea în sală, ocuparea unui "loc prost, first desk". Locurile bune se terminaseră deja de la ora 05:00. Excentrici...
ora 08:00 - Intrarea profesorului în sală
ora 08:01 - Împărţirea subiectelor...
ora 08:02 - Reacţii care mai de care mai... (Futu-ţi **** de jegos!!)
ora 08:03 - Scurt dialog cu colegu din spate: "Hai, bă, ce facem? Mergem?" "Mai stai, bă, 5 minute! Nu acu, că bate la ochi!"
ora 08:30 - Planul de calamitate: scriere în afara subiectului
ora 08:31 - Terminat de scris
ora 08:32 - Autoîncurajarea (cu siguranţă şi ceilalţi scriu pe lângă subiect...)
ora 10:00 - Epuizarea timpului. Predarea foilor, zâmbitor către profesor. Ieşirea din sală.
ora 11:00 - Acasă. Yahoo! Messenger
ora 14:00 - Somnu de frumuseţe. Noi să fim sănătoşi!
ora 20:00 - Cu prietenii p-afară la o glumă, la o sămânţă, la o bere... orice să uiţi de examen

PS: Nu-mi rămâne decât să vă urez SUCCES, BAFTĂ şi NOROC tuturor la toate examenele pe care le aveţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu