15 noiembrie 2009

Cizmuliţele


Un copil, la grădiniţă, încerca să-şi încalţe cizmuliţele. Pentru că nu se descurca, i-a cerut ajutor educatoarei. Cu tot trasul şi împinsul, cizmuliţele nu voiau nicidecum să intre. Până când a reuşit totuşi să-l încalţe, educatoarei i-au apărut broboane de sudoare pe frunte.
De aceea, aproape i-au dat lacrimile când copilul i-a spus: "Doamnă, dar sunt puse invers..." Într-adevăr aşa era.
Nu a fost cu nimic mai uşor să îi scoată cizmuliţele decât să i le pună. Totuşi, educatoarea a reuşit să-şi păstreze calmul până când cizmuliţele erau din nou încălţate, de data aceasta aşa cum trebuia. Însă atunci băieţelul a zis: "Cizmuliţele astea nu sunt ale mele!!"
În loc să strige la el: "De ce nu mi-ai spus??", în loc să-şi piardă cumpătul sau să abandoneze o cauză pierdută, educatoarea şi-a muşcat buza şi, încă o dată, s-a chinuit să-l descalţe. Când s-a terminat chinul descălţatului, băieţelul a adăugat: "Sunt cizmuliţele fratelui meu. Mama mi-a zis să le încalţ pe astea azi."
Acum educatoarea nu mai ştia ce să facă.. să râdă sau să plângă? A reuşit totuşi să strângă suficientă răbdare pentru a se lupta din nou cu cizmuliţele. Când, în sfârşit, a terminat să-l încalţe, înainte să-l trimită afară la joacă, femeia l-a întrebat: "Şi, acum, unde îţi sunt mănuşile? Trebuie să ţi le pui ca să poţi pleca afară!"
La care copilul răspunde: "Le-am băgat în cizmuliţe ca să nu le pierd..."

9 comentarii:

  1. Daca eram eu nu mai respira demult ala micu'.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inocenta de copil, cred ca educatoarea este din poveste, in realitate nu exista.

    RăspundețiȘtergere
  3. o adevărată dovadă de răbdare..Dacă eram eu in locul educatoarei îi faceam şi mănuşi şi căciulă din cizme!:)):))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Di.. sincer nici eu n-as fi rezistat prea mult :p

    RăspundețiȘtergere
  5. @ ina.. pai da, este din poveste, stiu ca nu exista in realitate oameni care sa aiba atata rabdare. Dar am vrut sa creez un personaj total opus mie, sa vad ce iese

    RăspundețiȘtergere
  6. @ RoxX.. hai mey :p nu fii rea :) nici eu nu sunt Rabdarea intruchipata, dar as putea rezista, putin peste limita.. sau poate ca nu :)) intotdeauna am incercat sa fiu rabdatoare si sa nu ma enervez din orice chichita, da nu-mi iese, la un moment dat tot imi sare tandara :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar eu visam ce frumos ar fi sa existe asemenea oameni in invatamantul prescolar,....... am o fetita care este la gradinita si nu pot sa o trimit cu incaltaminte cu sireturi, ii scoate la plimbare si nu ii ajuta nimeni, merg cu sireturile desfacute - copii de 4-5 ani.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ ina.. off, ce sa mai zic, stiu ca traim in Romania si ca asta ne ocupa tot timpul.. si mai stiu si cu ce fel de oameni avem de-a face in fiecare zi.. dar totusi, nu credeam ca le e atat de greu sa lege niste amarate de sireturi.. sau poate vor marire de salariu pentru asta

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare;))...stiam chestiutza;))...inca e la fel de penala;))

    RăspundețiȘtergere