20 octombrie 2009

Scurt şi la obiect


1.
Care este lucrul pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
Caracterul.. aşa temperamentală şi impulsivă cum sunt, îmi place de mine. Dacă nu eu, atunci cine?
Mă uit în oglindă şi zic: "Mă bucur că sunt eu şi nu tu!"

2.
Primul film care îţi vine în minte acum?
"Criminal Minds".. mă întreb oare dacă merită osteneala să-mi pierd vremea uitându-mă la 7 sezoane.. da' deja am downloadat 3 sezoane, aşa că, poate merită!

3. Ce ai desenat ultima oară?
Desenez de obicei din lipsă de ocupaţie, de plictiseală, mai ales în ore.. ar trebui să-mi vezi caietu' de istorie.. e plin de "notiţe" (ăsta de mai jos e caietu' de română)

4. De câte ori ai spus “te urăsc”?
De câteva ori.. şi de fiecare dată a fost la nervi.. şi de atunci încerc să număr până la 10 şi să mă gândesc de un milion de ori înainte să izbucnesc

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
Cu Otilia Mărculescu.. sunt o adevărată enigmă.. chiar de neînţeles

6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
Nu încerca niciodată să înţelegi ce-i în capu' altora!

7. Descrie în cinci cuvinte o persoană dragă ţie
Şaten, ochi căprui, responsabil, încrezător

8. Dacă ar fi să scrii o carte, ce titlu ar avea?
"Depăşind orice obstacol"

2 comentarii: