17 iulie 2009

Ce spun femeile când sunt prinse cu altu

Englezoaica: "Darling, dacă mă anunţai la timp când vii acasă, s-ar fi putut evita situaţia asta jenantă pentru amândoi."
Nemţoaica: "Hans, azi ai venit cu patru minute şi patruzeci şi cinci de secunde mai devreme acasă. Îmi datorezi o explicaţie pentru asta!"
Franţuzoaica: "Jacques, ce bine că ai venit! Jean-Pierre e terminat, nu mai poate!"
Suedeza: "Tu eşti, Olaf? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea să se mai distreze, alătură-te şi tu!"
Rusoaica: "Ivane, tu eşti? În sfârşit, un bărbat adevărat! Înainte să mi-o tragă, ăsta n-a fost în stare nici să mă ia la palme!"
Evreica: "Iţic, tu eşti? Atunci cine naiba e ăsta de pe mine?"
Românca: "Nu fii supărat, dragul meu! A plătit înainte..."
Unguroaica, în timp ce sare din pat: "Istvan, tu mă crezi mai mult pe mine sau ochilor tăi?"
Cehoaica: "Pepa, nu te impacienta! Tocmai am aflat că el e noul tău şef!"

3 comentarii: