30 iulie 2009

Ce vroiai să afli despre mine şi nu ştiai cum

Nu c-aş avea ceva împotrivă.. da parcă sunt prea multe.. se adună.. dar fie, încă una, aşa de plictiseală. Şi din lipsă de inspiraţie ca să scriu vreun articol trăznet, mă rezum la "Leapşa 99". Cică tre să scrii 99 de chestii despre tine. Acu că le scrii la mişto, sau adevărate.. e partea a 2a, nu e menţionat nicăieri.. deci, îmi urez spor la treabă!

1. Sunt nebună
2. Şi aiurită
3. Şi "zevzeacă" (dac-o exista cuvântu ăsta în dicţionar...)
4. Şi nu fac nimic să mă tratez
5. Ascult mult hip-hop, rap, r&b
6. Îmi place să dansez pe genurile de muzică menţionate mai sus
7. Asta nu înseamnă că la restu le dau cu flit
8. Ascult de toate.. unitate în diversitate.. bineînţeles fără manele, populară, lăutărească
9. Îmi place să scriu pe blog
10. Câteodată îmi debitează mintea nişte articole chiar faine
11. Alteori, mai îmi ies şi chestii naşpa
12. Asta e viaţa, nu poţi să le ai pe toate
13. Ce să-i faci
14. Sunt săgetătoare
15. Nu cred în horoscop
16. Cred în zodiac
17. Chiar mi se potrivesc lucrurile scrise acolo
18. Îmi trăiesc viaţa la maxim
19. Nu mă gândesc niciodată la consecinţe
20. Acţionez după cum mă taie capu
21. Mi-e cam somn, dar continui să scriu
22. Vreau să termin leapşa asta
23. Şi nu mă culc până n-o termin
24. Îmi plac nopţile cu lună plină
25. Îmi place să stau întinsă pe spate, pe iarbă, să privesc cerul
26. Îmi place să număr stelele
27. Câteodată stau şi privesc norii
28. Şi le găsesc diverse forme
29. Îmi place ciocolata amăruie la nebunie
30. E preferata mea
31. Mă ataşez destul de repede de o persoană
32. Îmi fac prieteni uşor
33. Sunt o fire sociabilă
34. Aş vrea să învăţ să trag cu arcul
35. N-am avut ocazia până acum
36. Adică am avut-o, dar am ratat-o
37. Nu pune întrebări, că nu vreau să vorbesc despre asta
38. Îmi plac şi sporturile extreme
39. Aş încerca orice: bungee jumping, paraşutism...
40. Îmi place să risc
41. Privesc mereu partea plină a paharului
42. Când ceva nu merge bine, mă gândesc că îşi va găsi rezolvare până la urmă
43. Sunt temperamentală
44. Şi capricioasă ca vremea
45. Mă enervez uşor
46. Mă mai stresează unele lucruri câteodată
47. Dar reuşesc să trec peste cu zâmbetu pe buze
48. Dacă mă cert cu cineva, nu pot sta supărată pe persoana respectivă foarte mult timp
49. Ne împăcăm aproape imediat
50. Nu pot să ţin ranchiună
51. Îmi place să mănânc îngheţată.. e una bună în IOR cu ciocolată şi mentă.. demenţială!
52. Nu suport să stau în casă
53. Trebuie să ies.. oriunde, nu contează unde.. chiar şi până la magazinu din colţ
54. Mă seacă oamenii plictisitori
55. Şi rutina
56. Cum or putea unii să facă aceleaşi lucruri în fiecare zi?
57. Oare nu simt şi ei nevoia de o schimbare?
58. Sunt o fire amuzantă, zic eu
59. Ţin la glumă
60. Îmi place să văd că am cu cine să râd, să petrec
61. Îmi plac oamenii cu poftă de viaţă, care nu se dau în lături de la nimic
62. Citesc destul de mult
63. Şi pe unde apuc: la şcoală în ore, în metrou, acasă, la plajă...
64. Şi aici mă refer la cărţi
65. Nu mai suport cretinismele de reviste apărute pe piaţă
66. Până şi ziarele fac risipă de hârtie
67. Au murit copaci pentru hârtia aia.. şi ei scriu lucruri inutile
68. Mai consumă şi tuş aiurea
69. Nu mai găsesc nimic interesant de văzut la TV
70. Nici nu l-am mai deschis de nu ştiu când
71. Îmi plăceau emisiunile alea de pe MTV
72. Şi la meciuri mă mai uitam din când în când
73. Sunt fan Eminem
74. Îmi place Johnny Depp: şi ca bărbat, şi ca actor
75. Nici lu Eminem nu i-aş zice "nu"
76. Am râs cu lacrimi la "Ice Age 3"
77. Vreau să ajung în Egipt
78. Mă fascinează tot ce ţine de ţara asta şi cultura ei
79. Cred că am trăit în Egipt într-o viaţă anterioară
80. Apropo de asta, cred în reîncarnare
81. Şi că dacă nu-ţi merge bine, înseamnă că trebuie să-ţi plăteşti datoriile dintr-o viaţă anterioară
82. Sau nu
83. Mă stresează politica şi mondenităţile
84. N-am nimic cu cocalarii, piţipoancele sau "emoizii" dar pur şi simplu nu vreau să-i văd în faţa ochilor
85. Mă regăsesc în "Enigma Otiliei"
86. Nu complet, în mare parte.. portret fizic şi moral
87. Iubesc iarna, şi nu pentru că sunt născută atunci
88. Şi Crăciunul, sărbătoarea mea favorită din tot anul
89. Ador zăpada
90. Să stau să privesc pe geam fulgii mari care dansează prin văzduh
91. Hai că deja o dau în metafore
92. O ard aiurea pe net 90% din timp
93. Urăsc oamenii falşi şi ipocriţi
94. Şi bârfitori
95. Da dacă n-ar fi ei, m-aş plictisi
96. Cum era un citat: "Iubeşte-ţi duşmanii, sunt cei mai mari fani ai tăi!"
97. Nu-mi place să mi se spună ce să fac
98. În cazuri extreme, zic ca ei şi fac ca mine
99. Nu sunt perfectă, nici nu vreau, nici nu pot

Şi cam atât!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu