29 iulie 2009

În lipsă de vin, bei şi apă!

Am mai găsit o leapşă.. şi ghici unde! La Di pe blog! Care sună cam aşa..

1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând.
"Crezând că purtarea ei nu fusese decât o glumă..."

2) Fără să verificaţi, cât e ora?
Cât era şi ieri pe timpu' ăsta

3) Verificaţi!
12.43

4) Cum sunteţi îmbrăcat?
Într-un furou de satin roşu sângeriu

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
La lista de melodii din winamp

6) Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
Nişte câini lătrând

7) Când aţi ieşit ultima oară şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Aseară. Am stat la taclale cu nişte prietene. Am râs, am făcut mişto de lume şi ne-am simţit bine. Ce detalii mai vrei?

8) Ce-aţi visat azi-noapte?
Nimic, din câte ştiu eu...

9) Când aţi râs ultima oară?
Acu un sfert de oră

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii în care vă aflaţi?
Nişte postere, un tablou, un întrerupător, o priză.. şi cam atât.. a da, şi var

11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care vi l-aţi cumpăra?
Hmm.. decizii, decizii.. păi, cred că 2 bilete spre Caraibe

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Taken

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Nu vreau să vorbesc despre asta

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Contează?

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă
M-am bronzat

16) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Emma

17) Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Cristi

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da.. de mai multe ori.. vrei să ştii şi unde?

19) Dacă aţi schimba ceva în lume, ce aţi schimba?
Sentimentele negative şi pesimismu' ..SĂ DISPARĂ !!!

20) Vă place să dansaţi?
Bineînţeles.. şi chiar o fac destul de bine.. zise modesta din mine

21) George Bush?
Osama Bin Laden?

22) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la TV?
Prafu' de pe ecran

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Întrebare capcană, nu? Ha.. m-am prins!

Doar atât? Deja începuse să-mi placă!

NEEEXT !!

2 comentarii:

  1. Mai am una pe blog, baga-te si la aia. Cred ca ne profilam pe rezolvat lepse :))

    RăspundețiȘtergere
  2. am rezolvat-o si p-aia :)) mai vreau.. a inceput sa-mi placa ;))

    RăspundețiȘtergere