13 decembrie 2009

La mai multe postări!


Today is a special day... it's the day I tell you "Happy Birthday!"
Cui? Păi cum adică cui? Ţie, dragul meu blog! Ţie îţi urez un călduros "La mulţi ani!" Anul trecut, pe vremea asta, ai luat naştere, din gândurile mele. Şi de-a lungul întregului an, m-ai ajutat.. prin intermediul tău am învăţat că mă pot relaxa, mă pot destinde, doar scriind prin câte trec, şi culmea, chiar mi-a fost benefică această confesiune.
Îţi mulţumesc că ai fost alături de mine de fiecare dată când vroiam să vorbesc cu cineva. Erai doar la un click distanţă, mereu gata să mă asculţi.. sau mă rog, să vezi..
Îţi mulţumesc că nu mi-ai întors niciodată spatele.. puteai pur şi simplu să-mi dai eroare, sau când vroiam să postez câte ceva, să-mi apară binecunoscuta "The page cannot be displayed". Dar nu, tu ai fost acolo, m-ai înţeles...
Şi ca să n-o dau în prea multe sentimentalisme cu scrisu', mă rezum la a-ţi dedica următoarea melodie, care îmi dă fiori de câte ori o ascult...


5 comentarii:

  1. Deja are un an asta micu'? Da ce-i dai sa manance de se dezvolta in halu' asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Un an?Impresionant,oare o sa rezist si eu atat?:))Sa cresti mare blogule si sa sarbatorim si la anu;)!La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru urari, dragi cititori :* promit sa ma fac mare, mare si sa va incant cu fiecare postare >:D<

    RăspundețiȘtergere