10 decembrie 2009

Rugăciune pentru stresaţi


Doamne,


Dă-mi puterea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba,
curajul să schimb lucrurile pe care nu le pot accepta
şi inteligenţa pentru a ascunde cadavrele oamenilor
pe care i-am ucis astăzi pentru că m-au enervat.
Şi de asemeni, ajută-mă să fiu atentă
pe cine calc astăzi în picioare

deoarece ar putea avea legătură
cu fundurile
pe care va trebui să le pup mâine.
Ajută-mă să dau întotdeauna 100% din mine la şcoală:
12% luni, 23% marţi, 40% miercuri, 20% joi şi 5% vineri
Şi ajută-mă să-mi reamintesc mereu
când am o zi cu adevărat nefastă şi se pare că
toată lumea ţine morţiş să mă calce pe nervi,
că este nevoie de 42 de muşchi pentru a mă încrunta
şi doar de 4 pentru a-mi ridica degetul mijlociu
şi a le spune astfel ce le urez din toată inima!

7 comentarii: